اجاره جرثقیل در شاهین شهر

در ابتدا توضیح دهیم که جرثقیل به ماشینی گفته می شود که وظیفه ی آن بار برداری و جا به جایی به صورت معلق است. اما این کار چگونه انجام می شود؟ به وسیله ی قلاب های قدرتمند و یا سایر تجهیزات مشابه آن صورت می گیرد. شما می توانید با مراجعه به مرکز اجاره جرثقیل در شاهین شهر از خدمات انواع جرثقیل های آن بهره مند شوید. یکی از انواع جرثقیلی که در شاهین شهر به صورت اجاره ای در خدمت مردم قرار می گیرد جرثقیل متحرک است.

جرثقیل های متحرک مجهز به دکل و یا تجهیزات بوم برجی بوده و قابلیت راهپیمایی، بارگیری و تخلیه را بدون استفاده از مسیر ویژه و یا تکیه گاهی برای پایداری خود را دارند. مجموعه آبان امداد خودرو در شاهین شهر انواع جرثقیل های خود را برای انجام پروژه های عمرانی به مدت ساعتی و یا پروژه ای در اختیار تان قرار می دهد. که مناسب برای بتن ریزی بالاخص سازه های بلند مرتبه، استفاده به عنوان بالابر، تخلیه و بارگیری مصالح و لوازم، کمک به اجرای اسکلت بتنی و بر پا نمودن اسکلت فلزی می باشد. همچنین اگر نیاز مند امداد خودرو در شاهین شهر نیز هستید روی کمک ما حساب کنید.

بهترین مرکز اجاره جرثقیل در شاهین شهر

انواع جرثقیل های امروزی که در مرکز اجاره ی جرثقیل در شاهین شهر به شما عزیزان خدمات ارائه می دهند شامل گرانبر های ماشینی گرانبر های سقفی، گرانبر های دروازه ای، گرانبر های بازوویی، گرانبر های آویز و گرانبر های خاص می شود. همچنین در مرکزاجاره ی جرثقیل در شاهین شهر، جرثقیل ها بسته به نوع کار کرد و جا به جایی بار از جنس های مختلف طناب استفاده می کنند که شامل زنجیر ساخته شده از آلیاژ فولاد، طناب سیمی، نایلون، پلی استر، الیاف مصنوعی، طناب فیبری و مصنوعی می شود. اگر برای ساختمان های بلند تان به جرثقیل نیازمندید ما به شما جرثقبل های برجی شاهین شهر را پیشنهاد می دهیم که به ۳ صورت بر روی زمین نصب می شوند.

اجاره جرثقیل در شاهین شهر

اجاره جرثقیل ماشینی در شاهین شهر

جرثقیل های ماشینی به دو صورت ثابت نصب جک و کارگاهی عمل می کنند. جرثقیل های سقفی در سالن های صنعتی و تولیدی یا سایر خطوط در ارتفاع بر روی خط های باربر کناری قابل نصب هستند که به صورت شکل سقفی تک پل و جفت پل مورد استفاده قرار می گیرند. جرثقیل های دروازه ای، این نوع جرثقیل ها به دو صورت قابل استفاده هستند به صورت دروازه ای و نیم دروازه ای. جرثقیل های بازویی، به دو صورت بازویی یا ستونی در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

در سالن ها و مکان هایی که با محدودیت ارتفاع و خطوط مونتاژ سری تا ظرفیت ۵ تن سر و کار دارند جرثقیل های آویز شاهین شهر مناسب ترین گزینه هستند. همچنین اگر برای پشته کردن و غیره… به دنبال جرثقیل خوب با امکانات بالا هستید می توانیم جرثقیل های خاص را به شما پیشنهاد دهیم. جهت بهره مندی از خدمات مرکز اجاره ی جرثقیل در شاهین شهر با ما در ارتباط باشید. این مرکز با کادری مجرب و سال ها تجربه طی یک مشاوره رایگان و چند دقیقه ای با شما عزیزان بهترین مدل جرثقیل با بالا ترین کارایی را ارائه می دهند.