امداد خودرو در شاهین شهر

اگر در هر شرایطی قرار گرفتید و امکان جا به جایی ماشین برای تان وجود نداشت حتی اگر درب منزل یا در اتوبان بودید نترسید و نگران نباشید ما در امداد خودرو در شاهین شهر همراه منتظر زنگ شما عزیزان هستیم. اینجا ماشین شما با مشکل مواجه شده و امکان جا ب جایی آن وجود ندارد . پس به یک امداد خودرو یا در واقع به یدک کش ماشین نیاز دارید که یا مشکل ماشین شما اگر قابل حل باشد توسط مکانیک همراه حل شود و ارزیابی اولیه انجام شود و اگر قابل حل نبود توسط امداد خودرو در شاهین شهر به اولین و نزدیک ترین مکانیکی برده شود. گاهی در مسیر هستیم و ماشین دچار نقص فنی می شود و هیچ گونه نمی توان آن را روشن کرد و قطعات و تجهیزات کافی به همراه نداریم چه کنیم اگر در مسیر شاهین شهر بودید راحت ترین کار تماس با امداد خودرو در شاهین شهر می باشد. در اولین تماس مشخصات ماشین و مشکل آن بررسی و بهترین امکانات به همراه متخصص ترین مکانیک به منطقه اعزام می شود و در کوتاه ترین زمان و با دقت و حوصله  مشکل ماشین شما رفع خواهد شد. امداد خودرو در شاهین شهر با هدف کسب رضایت مشتری در عین حال انجام وظایف خود به طور کامل و ارائه خدمات مانند خدمات تعمیر گاهی، خدمات سیار، خدمات در محل کار، خدمات درب منزل، خدمات تلفنی و مشاوره ای، به ارائه خدمت رسانی در سرتا سر اصفهان می پردازد و در مرکز شاهین شهر شعبه اصلی آن آماده ارائه خدمت رسانی به همه شما عزیزان در کوتاه ترین زمان است.

شماره امداد خودرو در شاهین شهر

با توجه به این که کار امداد رسانی به خودرو ها در شاهین شهر کاملا تخصصی است باید نحوه حمل آن کاملا امن و بدون مشکل باشد. به طور معمولی و استاندارد امداد خودرو در شاهین شهر برای این که کل وزن ماشین روی یک قسمت تریلی نیوفتد کاری می کنند که وسط ماشین در جلوی اکسل های تریلی قرار بگیرد. که اگر این کار به درستی انجام نشود چرخ های جلوی تریلی خودرو سوار بالا قرار می گیرد و امکان یدک کشی موجود نمی شود. در حالت دیگر اگر خودرو بیش از اندازه در عقب تریلی قرار بگیرد باعث می شود قسمت عقب خودرو بالا برود در هر دوی این حالت ها ترمز به خوبی عمل نمی کند و پایداری کم می شود ما در امدادخودرو در شاهین شهر تمامی این موارد رد به صورت اصولی و استاندارد انجام می دهیم . پس شما نگران جا به جایی ماشین خود نباشید. امداد خودرو  در شاهین شهر کار خود را به خوبی انجام می دهد و در هر شرایطی که برایش پیش بیاید از حرکت ناگهانی دوری می کند حتی زمانی که تریلی یا وانت بار از کنترل خارج شده و در حال تاب خوردن است. هیچ گاه پا را از روی پدال گاز بر نمی دارد و یا ناگهانی ترمز نمی کند چرا که فشار زیادی روی نقطه اتصال و اهرم وارد می شود. امدادخودرو در شاهین شهر برای جلوگیری از تاب خوردن خودرو در سرعت بالا از میله های کنترلی جهت جلوگیری از تاب خوردن استفاده می کنند. امنیت و اصول بار گیری خودرو  را با امدادخودرو شاهین شهر  تجربه کنید. این مجموعه ارائه دهنده ی خدماتی چون جرثقیل و یدک کش در شاهین شهر و …  می باشد.

امداد خودرو در شاهین شهر

امداد خودرو شبانه روزی  در شاهین شهر

یک امداد خودرو خوب باید یک تعمیرگاه سیار باشد و تمامی امکانات لازم برای رفع عیوب یک ماشین را به همراه خود داشته باشد تا در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن مشکلات ماشین را بر طرف کند امداد خودرو در شاهین شهر یک تعمیر گاه سیار بوده و امکاناتی مانند؛ جک هید رو لیکی ۳ تنی، جرثقیل دستی و وسایل اضافی آن مثل کابل و زنجیر، جعبه ابزار آلات مختلف که شامل پیچ گوشتی های متفاوت در انواع اندازه و سایز و اره آهن بر با کمان، آچار های مختلف با بکس ، تخت، و رینگی ، انواع پیچ گوشتی های چهار سو و دو سو ، پیچ گوشتی های مچی، انبر دست و انبر قفلی، دم باریک، آچار فرانسه، آچار قفلی، آچار تخت یک سری، آچار رینگی یک سری، تخت یک سری – آچار یک سر بکس انبری – بکس یک جعبه – آچار آلن ستاره ای یک دست – آچار آلن شش پر یک دست –آچار آلن هشت پر یک دست – چکش – قلم – دستگاه شارژ باطری و دینام – فاز متر تستر یا اهم متر- رابط باطری – قیف روغن – گالن آب – گالن بنزین – لامپ تستر- چراغ سیار – سیم رابط باطری به باطری – تایلیور بزرگ ترک متر – تایلیور کوچک – فرچه سیمی – خار جمع کن – خار باز کن – آهن ربا – آچار گاز تنظیم کاربراتور – آچار شمع، چکش پتک 5/3 کیلوگرمی و …همه و همه را با هم دارند و با کوچک ترین مشکلی آن را با حوصله و دقت و دانش کافی به درستی انجام می دهند.