یدک کش خودرو در اصفهان

آیا می دانید یدک کش چیست ؟ و کارایی آن چیست ؟ اگر شما اتومبیل دارید و تا کنون از چیزی تحت عنوان یدک کش استفاده نکردید و یا این که به این موضوع بر خوردید و نیاز به آشنایی دارید پس حتما این مقاله را دنبال کنید تا به نتایج و اطلاعات خوبی دست یابید .

خودروی یدک کش به خودرو هایی می گویند که در واقع وانت بار محسوب می شوند و وزنی بالاتر از 2 تن دارند . این گونه خودرو ها یک هیدرولیک بسیار قوی و همچنین یک اهرم دارند و دقیقا مثل جرثقیل هستند که این دو وسیله برای کار یدک کشی در زیر خودرویی که دچار مشکل شده قرار می گیرد و چرخ های جلویی را بالا میاورد و ماشین را همراه خود می کشد . یک سری از محدودیت هایی که یدک کش ها دارند ؛ یکی این است که یدک کش ها برای مسافت های کوتاه تر از ده کیلومتر استفاده می شوند و همچنین برای خودرو هایی که آسیب های زیادی دیده اند مناسب نیستند .یدک کش ها انواع مختلفی دارند و شما هنگامی که ماشینتان دچار مشکل شد و شما با امداد خودرو تماس گرفتید هم مدل ماشین را بازگو کنید و هم میزان صدمه ی وارده را بیان کنید  تا طبق ویژگی ها یدک کش مناسب تر را بفرستند . و ما دو نوع یدک کش با نام های یدک کش زنجیری و یک کش کامیونی داریم.

بهترین یدک کش در اصفهان

یدک کشی در اصفهان با نام امداد خودرو آبان بهترین انتخاب برای تمام افرادی است که در تمام نقاط اصفهان مانند : شاهین شهر ، دلیجان ، نطنز ، علویجه ، میمه و وزوان به یدک کش اصفهان برای حمل اتومبیل های خود نیاز پیدا می کنند .از جمله خدماتاین مجموعه می توان به مواردی چون اجاره ی جرثقیل و خودرو سوار در اصفهان ، نطنز ، علویجه و دیگر شهر های حومه ی اصفهان.  اگر برای جابجایی کوچک ترین و بزرگ ترین و همچنین حساس ترین ماشین ها نیاز به یک یدک کش مناسب و حرفه ای هستید که با ایمنی بالا اتومبیل را به مقصد برسانند ما به شما توصیه می کنیم که حتما از یدک کش اصفهان و امداد خودرو آبان استفاده کنید . این امداد خود رو دارای جرثقیل ،یدک کش ، و خود رو بر است و یدک کش آن از هر دو نوع یدک کش ها می باشد و اصلا هیچ نگرانی از بابت این یدک کش اصفهان وجود ندارد ، زیرا با توجه به نوع صدمه ی وارد شده بر ماشین و همچنین مدل و سال کار کردن آن _ یعنی این که ماشی نو است یا اسقاطی _ یک یدک کش خوب و مناسب و حرفه ای برای شما ارسال می کنند تا ماشین شما با ایمنی بالا همراه باشد .امداد خودرو آبان با ارائه ی بالا ترین خدمات سعی می کند که هزینه ای که از مشتریان خود دریافت می کند با توجه به نوع خدمتی باشد که امداد گر ارائه می کند . و اگر هر گونه مشکلی از جهت امداد و یا یدک کش پیش آمد حتما تماس بگیرید .

شماره تماس : 09130300289