خدمات یدک کشی در علویجه

این مقاله صرفا جهت آگاهی بیشتر شما در مورد یدک کش و دانستن این موضوع است که یدک کش چیست و چه کارایی هایی دارد و همچنین تفاوت یدک کش ها با جرثقیل و بکسل و همچنین توضیح راجب انواع یدک کش در اصفهان است ؛ اگر چناچه تا کنون به این مشکل بر خورد کرده اید به شما پیشنهاد می کنم که حتما تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید تا به اطلاعات و نتایج خوبی برسید .

خودروی یدک کش چیست؟ خودروی یدک کش به خودرو هایی می گویند که وانت بار محسوب می شوند و همچنین وزنی بالاتر از 2 تن دارند . این گونه خودرو ها یک هیدرولیک بسیار قوی و همچنین یک اهرم دارند و دقیقا مانند جرثقیل عمل می کنند ، این دو وسیله برای کار یدک کشی در زیر خودرویی که دچارنقص شده قرار می گیرد و چرخ های جلویی را بالا میاورد و ماشین را همراهی می کند . یدک کش ها برای مسافت های کوتاه تر از ده کیلومتر استفاده می شوند و همچنین برای خودرو هایی که آسیب های زیادی دیده اند مناسب نیستند و در واقع این موارد جزو محدودیت های یدک کش به حساب می آیند . یدک کش ها انواع گوناگونی دارند و طبق مدل ماشین و میزان صدمه ی وارد شده یدک کش را می فرستند و زمانی که با امداد خودرو تماس گرفتید فراموش نکنید که مشخصات دقیقی از میزان صدمه ی وارده را بازگو کنید . و دو نوع یدک کش با نام های یدک کش زنجیری و یک کش کامیونی وجود دارد .

یدک کش شبانه روزی در علویجه

  • یدک کش های زنجیری: در این نوع ماشین مورد نظر را با یک کابل محکم که مانند سیم است و به اهرم جلوی ماشین مورد نظر وصل می شود و ماشین را به دنبال خودش می کشد ، همچنین این نوع آن قدر ایمن نیست و ممکن است به سپر ماشین فشار بیاورد و این نوع در قدیم بیشتر استفاده می شد . و علاوه بر این بستن زنجیر نیز ممکن است رنگ خودرو و محرک را دچار آسیب کند و امروزه بیشتر برای یدک کشی ماشین های اوراقی و مدل پایین از این وسیله استفاده می شود .
  • یدک کش های کامیونی: این یدک کش ها از انواع مختلف پرکاربرد ترین وسیله ها در جهان محسوب می شوند و معمولا برای انتقال ماشین های نو و تصادفی از یدک کش های کامیونی استفاده می شود . این نوع از امن ترین راه ها برای یدک کشی است و همچنین به غیر از ماشین برای حمل وسایل دیگر مانند قایق هم مورد استفاده قرار می گیرد .این یدک کش یک سطح جدا کننده بسیار بلند و طولانی دارد که روی زمین قرار می گیرد و بعد از انتقال ماشین روی این سطح ، بازوهای هیدرولیکی ماشین آن صفحه را بالا می برد و بر روی کامیون قرار می دهد و این گونه می شود به راحتی ماشین ها را با امنیت بالا جابجا کرد .

یدک کشی در اصفهان و حومه با نام امداد خودرو آبان بهترین انتخاب برای تمام افرادی است که در در تمام نقاط اصفهان مانند : شاهین شهر ، دلیجان ، نطنز ، علویجه ، میمه و وزوان به یدک کش اصفهان برای حمل اتومبیل های خود نیاز پیدا می کنند . خدمات ارائه شده توسط این مجموعه از تنوع بسیاری برخوردار است از جمله خودرو سوار در علویجه ، نطنز، اصفهان، شاهین شهر و … .


ارتباط با آبان امداد خودرو

 علویجه در فاصله ی 70 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و بهترین یدک کش های اصفهان را می توانید با نام یدک کش علویجه بیابید ، و به هیچ وجه نگران ماشین دچار نقص شده ی خود نباشید ، اگر در هر جای اصفهان بودید فقط کافی است با نمایندگی یدک کش علویجه تماس حاصل فرمایید . اگر برای جابجایی بزرگ ترین و همچنین حساس ترین ماشین ها نیاز به یک یدک کش مناسب و حرفه ای داشتید که با ایمنی بالا اتومبیل شما را به مقصد برسانند هیچ جای نگرانی وجود ندارد ، زیرا یدک کش علویجه با امنیتی بسیار بالا و با افرادی حرفه ای که آن را هدایت می کنند آماده ی خدمت رسانی به تمام عزیزانی است که در تمام نقاط استان بزرگ اصفهان با مشکلات ریز و درشت اتومبیل خود مواجه می شوند .

امداد خودرو آبان با ارائه ی بالا ترین خدمات سعی می کند که هزینه ای که از مشتریان خود دریافت می کند با توجه به نوع خدمتی باشد که امداد گر ارائه می کند . و اگر هر گونه مشکلی از جهت امداد و یا یدک کش پیش آمد حتما تماس بگیرید .

شماره تماس : 09130300289