خودرو سوار در علویجه

خودرو سوار ها از بهترین ها در زمان بر خورد با انواع مشکل برای ماشین هستند حتی به زبانی دکتر اورژانسی ماشین ما هستند ممکن است ماشین از درب منزل قادر به حرکت نباشد یا از وسط راه ممکن است تصادف کرده باشید ممکن است ماشین جوش آورده باشد در همه ی این شرایط اگر در مسیر اصفهان بودید به شما عزیزان خودرو سوار علویجه را پیش نهاد می کنیم که پاسخ گوی ۲۴ ساعته به شما عزیزان هستند و گاهی در مسیر درحال گشت هستند تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند. هر خودرو سوار معمولا دارای ابزاری فنی و تخصصی به صورت سیار و با خود حمل می کند خودرو سوار علویجه تمام این ابزار را برای یدک کشی ماشین مورد نیاز احتیاج دارد و کار با آن ابزار را به خوبی می شناسد و در کم ترین زمان ممکن به بهترین شکل انجام می دهند. خودرو سوار علویجه همراه با خودرو سوار یدک کش یک متخصص با خود به همراه می آورد تا در صورت تعمیر ماشین شما این کار را انجام داده و دیگر نیازی به یدک کشی نباشد. توجه داشته باشید بعضی از افراد در مسیر حرکت می ایستند و به دروغ وانمود می کنند که یدک کش هستند شما از قبل آگاه باشید و با داشتن شماره تلفن های خودرو سوار علویجه در مسیر حرکت به هر یدک کشی اعتماد نکنید. خودرو سوار علویجه با داشتن کادری مجرب و آماده ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

خودروبر در علویجه

از جمله مهم ترین تجهیزات ایمنی که خودرو سوار علویجه با خود به همراه دارد کپسول آتش نشانی است، که این کپسول ها گاها ۴ تا ۶ کیلو و از نوع بالونی هستند این تجهیزات در هر دوره به صورت مرتب مورد بررسی قرار می گیرند و از سالم بودن آن ها مطمئن می شوند. خودرو سوار علویجه در بالا ترین  نقطه ماشین خود چراغ گردان زرد را نصب کرده اند که در تمام مدت امداد رسانی این چراغ ها روشن بوده  خاموش نمی شوند.  این چراغ ها به گونه ای نصب شده اند که دائمی هستند و در اثر طوفان و وزش باد جدا نمی شوند. در واقع این چراغ های زرد گردان نشان دهنده این است که ماشین خودرو سوار در حین انجام عملیات می باشد. نوار شبرنگ شب و روز حتما در ماشین های خودرو سوار علویجه موجود می باشد برای افزایش دید و رؤیت وسیله نقلیه امدادی  یا همان خودرو سوار  و بالا بردن ایمنی برای خودرو سوار ها  نوارهای شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد ها مورد استفاده قرار می گیرد  . عرض این نوار شبرنگ۱۰ سانتی متر و روز رنگ باید۳۰ سانتی متر است و دور تا دور خودرو سوار علویجه نصب می شود. مثلث شبرنگ، مخروط ایمنی ، چراغ های چشمک زن، گوه، جعبه کمک های اولیه، همه و همه در اختیار ماشین خودرو سوار و همه کاره علویجه قرار گرفته است تا تمامی نیاز های شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود. سعی ما جلب رضایت مشتری است. این مجموعه ارائه دهنده ی خدمات متنوعی چون یدک کش و اجاره جرثقیل در علویجه می باشد.


ارتباط با آبان امداد خودرو

تجهیزات مورد نیاز امداد خودرو

همان طور که گفتیم هر خودرو سوار برای این که کار خود را به درستی انجام دهد و مشکلی برای کسی پیش نیاید مثل هر کار تخصصی نیاز به ابزاری خاص دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین کار و باز دهی را داشته باشد از جمله این لوازم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تجهیزات فنی که هر یدک کش خودرویی لازم است تا این ابزار و تجهیزات را همیشه همراه خود داشته باشد عبارتند از:

  • جک هیدرولیکی (شش تن)
  • جرثقیل دستی و لوازم اضافی (کابل و زنجیر)
  • جعبه ابزار که باید شامل انواع پیچ گوشتی ها، آچارهای مختلف، اره آهن بر با کمان، بکس ها و…
  • پتک یا چکش ۳.۵ کیلوگرمی
  • چاقوی غلاف دار
  • لوازم یدکی پر مصرف از قبیل تسمه، روغن، بنزین، گریس، گازوئیل، واسکازین و…
  • قلم فولادی و دیلم اهرم
  • لوازم بکسل ثابت
  • صفحه چرخدار مورد استفاده برای تعمیر زیر ماشین
  • ژنراتور یا تجهیزات کافی برای تامین روشنائی در شب

این ابزارات از ابزارهای لازم و واجبی است که باید همیشه در لیست لوازم فنی یدک کش خودرو باشد و خودرو سوار علویجه تمام این امکانات را به صورت سیار با خود حمل کرده و برای کمک رسانی ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. از اصلی ترین لوازمی که برای یدک کشی به آن نیاز است لوازم و تجهیزات امنیتی است .این تجهیزات ایمنی گاهی اوقات در تصادف هایی که به صورت زنجیره ای رخ می دهند بسیار کار ساز است و از بد تر شدن اوضاع جلو گیری می کند.