اجاره جرثقیل در علویجه

همان طور که می دانید با پیشرفت علم و نیاز روز افزون بشر به محل سکونت و امکانات زندگی ناچار به ساخت ساختمان های چندین طبقه و کارخانجات بزرگ و غیره…است. یکی از پر کاربرد ترین این ابزار برای ساخت امکانات مورد نیاز ما جرثقیل ها هستند. شرکت اجاره ی جرثقیل در علویجه دارای قدرتمند ترین جرثقیل ها است که با استفاده از آهن های بسیار مقاوم و موتور های دیزل امکان بلند کردن سنگین ترین قطعات هر خانه و یا کارخانه را دارد از جمله این خدمات می توان به نصب انواع سازه های فلزی، نصب چیلر، خاک کشی، نصب تابلو های تبلیغاتی و بیلبورد، نصب قطعات سنگین برای کار خانه ها اشاره کرد.

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکزی که سرویس های پیشرفته جرثقیل، لیفتراک و تریلی هستید ما به شما مرکز اجاره ی جرثقیل در علویجه را پیشنهاد می کنیم. این مرکز مجهز به جرثقیل های سبک، سنگین و بالابر های روز دنیا از ۳ تن الی ۳۶۰ تن در تمام نقاط اصفهان است. این شرکت در زمینه ی اجاره ی انواع جرثقیل که شامل جرثقیل سقفی، موبایلی، تاور کرین، دروازه ای، بازویی، آویز و انواع لیفتراک های سبک و سنگین، کانتینر، ریچ، اجاره ی انواع تریلی شامل کمر شکن، کشویی و تریلی بالن دار می شود فعالیت دارد.

در صورتی که برای جا به جایی بار های سنگین و نیز نصب ابزار ها و سازه های مختلف خود نیاز به خدمات اجاره انواع بالابر و جرثقیل داشتید می توانید به شرکت اجاره ی حرثقیل علویجه مراجعه کنید. این شرکت با سال ها تجربه در امر اجاره جرثقیل و انواع آن مانند جرثقیل هیدرولیکی، جرثقیل بوم خشک، جرثقیل برجی و مشاوره انواع پروژه های ساختمان سازی، پل سازی، سد سازی، جا به جایی وسایل و ادوات عظبم الجثه و غیره… آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. همچنین اگر امداد خودرو در علویجه برای شما دغدغه است ما در کنارتان خواهیم بود.

اجاره جرثقیل در علویجه

اجاره جرثقیل کفی در علویجه

یکی از انواع جرثقیل که توسط شرکت اجاره ی جرثقیل علویجه به خدمت رسانی مشغول است مدل کفی آن است که از ۳ تا ۱۵ تن استفاده می کند. این مدل جرثقیل کفی برای جا به جایی دستگاه ها، کانکس، پالت و غیره… به کار می روند. جرثقیل های کفی علویجه بسیار پر مزیت هستند که از جمله آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کنیم چرا که دیگر نیازی به دو ماشین جرثقیل و کفی به صورت جداگانه ندارید جرثقیل کفی وظیفه ی هر دو ماشین را بر عهده می گیرد. جرثقیل های کفی علویجه در اندازه های مختلف و ظرفیت های متعدد وجود دارد و برای کاربرد های مختلف مناسب است. این جرثقیل ها بار های سنگین را با کم ترین قیمت و بدون خسارت جا به جا  می کنند.

شرکت اجاره ی جرثقیل در علویجه متناسب با نیاز های شما بازو های مناسب برای جرثقیل را آماده سازی می کند و یک جرثقیل کفی می تواند دارای بوم تلسکوپی، سبد کابین، قلاب و غیره… باشد. معمولا جرثقیل های کفی روی خودرو هایی مانند خاور ها و کامیونت ها نصب می شوند. البته در ظرفیت های بیشتر ممکن است از کامیون ها نیز برای این کاربرد استفاده کرد. جهت بهره گیری از خدمات شرکت اجاره ی جرثقیل در علویجه با ما در ارتباط باشید.